مقالاتی در مورد فروش

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Onboarding فروش چیست؟ | راهنمای معرفی نیروی جدید فروش به تیم
توی این مقاله درباره آنبوردینگ نیروی جدید در تیم فروش صحبت کردیم و 3 مرحله مهم آنبوردینگ فروش رو توضیح دادیم. تکنیک‌هایی که بعد از استخدام و توی فرآیند آنبوردینگ لازم هست بدونید رو هم آوردیم.
راهکارهای فروش در دوران رکود | در رکود بازار چه کنیم؟
توی این مقاله 8 تا راهکار فروش در دوران رکود رو معرفی کردیم که قبلا امتحان شدن. 3 مورد از نامیراترین کسب‌وکارها رو هم معرفی کردیم که در زمان رکود ازشون استقبال میشه.
راهنمای کامل رهبری فروش | 7 اصل برای رهبری موفق در فروش
توی این مقاله توضیح دادیم که رهبری فروش یعنی چی؟ یه رهبر فروش با چه چالش‌هایی مواجه هست و چه راهکاری برای مقابله با این چالش‌ها داره.
راهنمای کامل معرفی عوامل موثر در افزایش فروش یا ارائه خدمات
توی این مقاله عوامل موثر در فروش یا اراده خدماتی رو بررسی می‌کنیم که توی صنایع مختلف یکسان هستن. به طور کلی می‌بینیم که چه مواردی رو باید بیشتر بهش دقت کنید.
روش‌های ارزیابی عملکرد تیم فروش | چگونه عملکرد تیم فروش خود را ارزیابی کنید؟
توی این مقاله مهم‌ترین مواردی که باید در مورد ارزیابی عملکرد تیم فروش در نظر داشته باشید، رو توضیح دادیم. برای تحلیل دقیق عملکرد فروشنده‌ها حتما این موارد رو در نظر بگیرید.
ارزیابی عملکرد مدیران فروش با 8 شاخص برتر
توی این مقاله 8 تا از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران فروش رو بررسی می‌کنیم و با هم به این نتیجه می‌رسیم که چطور باید متوجه سطح عملکرد مدیران فروش‌مون میشیم.
فروش مویرگی چیست؟ | راهنمای کامل فروش و بازاریابی مویرگی
توی این مقاله درباره معنای عبارت فروش مویرگی صحبت می‌کنیم و توضیح دادیم که چند نوع استراتژی فروش مویرگی داریم. اصلا آیا فروش مویرگی داشته باشیم یا نه؟!
راهکارهای افزایش فروش اینترنتی | چطور فروش اینترنتی را بالا ببریم؟
توی این مقاله راه‌کارهای افزایش فروش اینترنتی نوشته شده که قبلا امتحان شدن و با احتمال بالایی باعث افزایش فروش شدن.
کوچینگ تیم فروش چیست؟ | تکنیک‌های عملی مربی گری تیم فروش
توی این مقاله با هم خوندیم کوچینگ فروش چیه؟ چه تکنیکی برای کوچینگ موفق فروش باید بلد باشید و کدوم روش برای شما مناسبتره...