مقالاتی در مورد فروش

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
7 تکنیک فروش تلفنی که کسب‌وکار شما را متحول می‌کند
اوی این مقاله مهم‌ترین تکنیک‌های فروش تلفنی که روی ارتباط با مشتریان و افزایش فروش تاثیر داره رو بررسی می‌کنیم.
بهترین روش بازاریابی بیمه برای نفوذ در بازار
توی این مقاله 10 روش بازاریابی در بیمه رو بررسی می‌کنیم و می‌خوایم ببینیم چه تکنیک‌هایی هم در دنیای سنتی و هم دنیای دیجیتال باعث افزایش فروش بیمه میشه؟!
نکات بازاریابی و فروشی که باید برای فروش موفق بلد باشید!
نکات بازاریابی و فروشی که توی این مقاله آورده شده رو حتما باید بلد باشید. ندونستن اونها باعث زیان شما می‌شه؛ هرچند ممکنه مزیت رقابتی حساب نشه اما از بایدهای کسب‌وکار هست.
طراحی چارت سازمانی فروش و بازاریابی چگونه است؟
چارت سازمانی فروش و بازاریابی یه ساختار منسجم و دقیق هست که برای رسیدن به اهداف فروش باید از قبل مشخص شده باشه. توی این مقاله انواع چارت سازمانی فروش رو با هم می‌خونیم تا بتونید یه ساختار خوب برای تیم بازاریابی یا فروشتون پیدا کنید.
بازار هدف (Target Market) چیست؟ | استراتژی‌های بازاریابی در بازار هدف
توی این مقاله توضیح دادیم که بازار هدف چیه؟ بر اساس چه معیارهایی باید بازار هدف رو انتخاب کنید و چطور یه استراتژی هدف گذاری در بازار داشته باشید؟!
مدیریت بازاریابی چیست؟ | شرح وظایف مدیر بازاریابی و فروش
چه مدیر بازاریابی هستید چه کارشناس بازاریابی یا حتی اگه به حوزه بازاریابی علاقه دارید، حتما یکبار این مقاله درباره شرح وظایف مدیر بازاریابی رو بخونید.
بهترین روش ها و تکنیک های بازاریابی در عصر هوش مصنوعی
توی این مقاله از انواع تکنیک‌های بازاریابی یک مورد آوردیم؛ از بازاریابی حضوری گرفته تا تکنیک‌های بازاریابی تلفنی، تکنیک‌های بازاریابی حضوری و تکنیک‌های بازاریابی محتوایی
بازاریابی شبکه ای چیست؟ | راهنمای جامع نتورک مارکتینگ در ایران
توی این مقاله با هم می‌خونیم نتورک مارکتینگ چیست؟ چطوری میشه بازاریابی شبکه‌ای انجام داد و با چه تکنیک‌هایی میشه توی این حوزه موفق بود!
بازاریابی محتوا (Content Marketing) چیست؟ راهنمای کامل آموزش کانتنت مارکتینگ
توی این مقاله توضیح دادیم بازاریابی محتوایی چیه؟ چه کاربردی داره و اصلا چطور می‌تونید یه کمپین بازاریابی محتوایی عالی بنویسید.

حرفه‌ای تر آموزش ببین،بیشتر بفروش!